Osdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalbimden gelerek söylüyorum on numara telefon en az 100kere yere düşmüştür ne ekranı kırıldı ne ekranı çizildi sadece şarj soketleri biraz hassas kullanmak gerekiyor başka herhangi bi sorunla karşılaşmadım.
Clareno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gm8 in tek problemi parmak izi sorunu GM 8 ve devamında GM 9 Pro kullandım sonra elimi çektim telefondan Xiaomi ye geçtim. Parmak izi konusunda gerçekten başarısız performansa sahip General Mobile
kuzenımde var dıye aldım hocam bırazda tl kazansın dıye kuzen de 4 sene falandır kullnıyor tek problem jarz yerıydı ama nette kotu yorumları gordukcede ınsanın aklı karısıyordu samsung vardı elımde suan gm ıle kıyazlayamıyorum bıle gm yag gıbı kullnımını yadırgarım dıye dusunuyordum kullnımıda çok kolay geldı. sadece jarz yerı problemı sıkıntısı çok oluyormus sanırım oda samsungdada vardı zaten neyse bakalım ılerde problemler karşılaşmam umarım

Görüş ve önerilenız ıcın tesekkurler hayırlı ısler dılerım.