• 17-12-2018, 23:16:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ---
  • 17-12-2018, 23:24:54
    #2
    hacım şimdi kaça veriyor sun tam olarak anlamadım konu başlığın da kargo dahil 60tl diyor konu içeriğinde 150 tl ye letgoya işan verdim burda da veriyim demiş sin şimdi nekadar bunun ücreti ?
  • 17-12-2018, 23:26:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacım şimdi kaça veriyor sun tam olarak anlamadım konu başlığın da kargo dahil 60tl diyor konu içeriğinde 150 tl ye letgoya işan verdim burda da veriyim demiş sin şimdi nekadar bunun ücreti ?
    Hocam r10'a 60tl yazdım 150tl letgoya koyduğumda çok para yazıp geçmişlerdi burası webmaster topluluğu olduğu için ucuzdan veriyorum fiyatı 60tl.
  • 17-12-2018, 23:28:31
    #4
    BayrakTescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam r10'a 60tl yazdım 150tl letgoya koyduğumda çok para yazıp geçmişlerdi burası webmaster topluluğu olduğu için ucuzdan veriyorum fiyatı 60tl.
    bunda neler yapa biliyoruz linux sistem mi tanım lı iş görecek birşey ise alırım teldeyim yolda olduğum için tam inceleyemedim cihazı benzin alırken gördüm yazdım
  • 17-12-2018, 23:28:48
    #5
    mesajım bulunsun satılmaz ise 3-4 güne ben almak isterim hocam.
  • 17-12-2018, 23:31:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunda neler yapa biliyoruz linux sistem mi tanım lı iş görecek birşey ise alırım teldeyim yolda olduğum için tam inceleyemedim cihazı benzin alırken gördüm yazdım
    İşletim sistemi kurup kullanabiliyorsunuz. Harddiskiniz hafıza kartı oluyor.

    beyuzman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajım bulunsun satılmaz ise 3-4 güne ben almak isterim hocam.
    Elbette
  • 17-12-2018, 23:57:29
    #7
    monitore baglayabilirmiyiz, yani devlet kurumunda calisiyorum mesai saatleri disinda pc ye baglayip surf yapmaya yarar mı ? (Kurum bazi siteleri engellemis, facebook vs..) pardus kullaniyorum evde zaten kaldirir mi kursak
  • 18-12-2018, 00:01:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Özel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    monitore baglayabilirmiyiz, yani devlet kurumunda calisiyorum mesai saatleri disinda pc ye baglayip surf yapmaya yarar mı ? (Kurum bazi siteleri engellemis, facebook vs..) pardus kullaniyorum evde zaten kaldirir mi kursak
    bu şöyle bir şey, bir anakart düşünün 256mb ram var içerisinde. Sadece tarayıcı açıp facebook'a bakıp videolar izlemeniz için yeter. Genellikle büyük ekranda maç izlemek isteyenler tercih ediyor alırken. Örneğin bununla maç izleyecekleri yere girip bırakıyorlar klavye mause falan bağlanıyor bir bilgisayar gibi açıp televizyondan izliyorlar. Evet çok bir özelliği yok ama iş görür bir cihaz.
  • 18-12-2018, 00:05:20
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam merhaba,
    ürün görselini rica edeyim. ayrıca elinizde pi olsun aurdino olsun neler var iletirseniz toplu alım düşünebilirim. ayrıca özel mesaj gönderiyorum.