Hocam r10'a 60tl yazdım

150tl letgoya koyduğumda çok para yazıp geçmişlerdi

burası webmaster topluluğu olduğu için ucuzdan veriyorum fiyatı 60tl.
bunda neler yapa biliyoruz linux sistem mi tanım lı iş görecek birşey ise alırım

teldeyim yolda olduğum için tam inceleyemedim cihazı benzin alırken gördüm yazdım