BayrakTescil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam r10'a 60tl yazdım 150tl letgoya koyduğumda çok para yazıp geçmişlerdi burası webmaster topluluğu olduğu için ucuzdan veriyorum fiyatı 60tl.
bunda neler yapa biliyoruz linux sistem mi tanım lı iş görecek birşey ise alırım teldeyim yolda olduğum için tam inceleyemedim cihazı benzin alırken gördüm yazdım