hacım şimdi kaça veriyor sun tam olarak anlamadım konu başlığın da kargo dahil 60tl diyor konu içeriğinde 150 tl ye letgoya işan verdim burda da veriyim demiş sin şimdi nekadar bunun ücreti ?
Hocam r10'a 60tl yazdım

150tl letgoya koyduğumda çok para yazıp geçmişlerdi

burası webmaster topluluğu olduğu için ucuzdan veriyorum fiyatı 60tl.