• 24-03-2017, 22:21:26
    #1
    Selamlar.
    KPSS için deneme, konu vs çıktısı almak için bir yazıcı arıyorum. Kullanmadığınız veya satmak istediğiniz çalışır yazıcınıza talibim.
  • 17-06-2017, 03:38:04
    #2
    Selam. Konu güncel.
  • 22-06-2017, 01:34:25
    #4
    hocam bende var bitmeyen kartuşlu fax tarayıcı fotokpi işlemi yapar lakin renkli pek iyi çıkarmaya bilir dilerseniz sizin için bakım yapıp gönderirim uygun fiyata 100 tl gibi 400 gr boyası yadında hediye gelir sıfır 300 yakın
  • 22-06-2017, 01:43:57
    #5
    hocam çok kullanmayacağım içn bu kadar paraya almayı düşünmüyorum. teşekkür ederim yine de.
    abdullahaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende var bitmeyen kartuşlu fax tarayıcı fotokpi işlemi yapar lakin renkli pek iyi çıkarmaya bilir dilerseniz sizin için bakım yapıp gönderirim uygun fiyata 100 tl gibi 400 gr boyası yadında hediye gelir sıfır 300 yakın
    hocam bir model, foto vs atabilir misiniz? ebat olarak nasıl bir görmek isterim.
  • 22-06-2017, 01:45:57
    #6
    Canon mx410 mx 375 ve fax olmayan modellerden bol miktarda elimde mevcut
  • 22-06-2017, 01:46:52
    #7
    http://www.teknosa.com/urunler/12509...E&gclsrc=aw.ds

    merhaba, elimde bundan var daha alalı 3-4 ay oldu garantisi vs devam ediyor, fakat sürekli alım için pek sağlıklı değildir çünkü kartuş çabuk bitiriyor kendim sıfır tanklı tonerli büyük yazıcı aldım sürekli çıktı verdiğim için şuan boştadır, 4 adet de 1 kg şeklinde boyaları mevcuttur, boyalarla beraber 200 TL ye verebilirim, sadece yazıcıyı 200 küsür tl ye aldım ekstradan boyalarada 140-150 TL civarı verdim zararına veriyorum fazlalık duruyor elimde düşünürseniz PM atabilirsiniz.
  • 22-06-2017, 14:53:20
    #8
    abdullahaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canon mx410 mx 375 ve fax olmayan modellerden bol miktarda elimde mevcut
    Hocam kısa sürede kullanacağım. Birkaç yerde baktım boyut olarak büyük gibi. Bana mı öyle geldi bilmiyorum. Mümkünse çekip gönderme şansınız var mı?

    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.teknosa.com/urunler/12509...E&gclsrc=aw.ds



    merhaba, elimde bundan var daha alalı 3-4 ay oldu garantisi vs devam ediyor, fakat sürekli alım için pek sağlıklı değildir çünkü kartuş çabuk bitiriyor kendim sıfır tanklı tonerli büyük yazıcı aldım sürekli çıktı verdiğim için şuan boştadır, 4 adet de 1 kg şeklinde boyaları mevcuttur, boyalarla beraber 200 TL ye verebilirim, sadece yazıcıyı 200 küsür tl ye aldım ekstradan boyalarada 140-150 TL civarı verdim zararına veriyorum fazlalık duruyor elimde düşünürseniz PM atabilirsiniz.

    Hocam teşekkür ederim teklif için ama o kadar parayı denemelere vermemek için yazıcı alıyorum biraz daha uygun aradığım.



    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi