abdullahaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Canon mx410 mx 375 ve fax olmayan modellerden bol miktarda elimde mevcut
Hocam kısa sürede kullanacağım. Birkaç yerde baktım boyut olarak büyük gibi. Bana mı öyle geldi bilmiyorum. Mümkünse çekip gönderme şansınız var mı?

Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.teknosa.com/urunler/12509...E&gclsrc=aw.ds



merhaba, elimde bundan var daha alalı 3-4 ay oldu garantisi vs devam ediyor, fakat sürekli alım için pek sağlıklı değildir çünkü kartuş çabuk bitiriyor kendim sıfır tanklı tonerli büyük yazıcı aldım sürekli çıktı verdiğim için şuan boştadır, 4 adet de 1 kg şeklinde boyaları mevcuttur, boyalarla beraber 200 TL ye verebilirim, sadece yazıcıyı 200 küsür tl ye aldım ekstradan boyalarada 140-150 TL civarı verdim zararına veriyorum fazlalık duruyor elimde düşünürseniz PM atabilirsiniz.

Hocam teşekkür ederim teklif için ama o kadar parayı denemelere vermemek için yazıcı alıyorum biraz daha uygun aradığım.



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi