http://www.teknosa.com/urunler/12509...E&gclsrc=aw.ds

merhaba, elimde bundan var daha alalı 3-4 ay oldu garantisi vs devam ediyor, fakat sürekli alım için pek sağlıklı değildir çünkü kartuş çabuk bitiriyor kendim sıfır tanklı tonerli büyük yazıcı aldım sürekli çıktı verdiğim için şuan boştadır, 4 adet de 1 kg şeklinde boyaları mevcuttur, boyalarla beraber 200 TL ye verebilirim, sadece yazıcıyı 200 küsür tl ye aldım ekstradan boyalarada 140-150 TL civarı verdim zararına veriyorum fazlalık duruyor elimde düşünürseniz PM atabilirsiniz.