Cihazı hepsiburadadan aldım öyle yurtdışı falan değildir, faturası zannediyorumki kaybolmuştur yada çöpe atılmıştır. bataryasını yeni değiştirdim orjinal olarak. kesinlikle şu zamana kadar arıza çıkartmamıştır.
Androit kafa kafaya takas yapabiliceÄŸim bir telefon istiyorum.
teklifi olanlar pm ile ulaÅŸabilirler.
Kutusu duruyor, alan kişiye kutusuyla beraber yollanıcaktır.
