• 18-09-2015, 12:39:19
    #1
    Selam arkadaşlar kendi telefonum olan htc m8 i kardeşime verdiğimden dolayı yine kendi telefonum olan eski iphoneumu almış bulunmaktayım

    Cihazı hepsiburadadan aldım öyle yurtdışı falan değildir, faturası zannediyorumki kaybolmuştur yada çöpe atılmıştır. bataryasını yeni değiştirdim orjinal olarak. kesinlikle şu zamana kadar arıza çıkartmamıştır.

    Androit kafa kafaya takas yapabiliceÄŸim bir telefon istiyorum.
    teklifi olanlar pm ile ulaÅŸabilirler.

    Kutusu duruyor, alan kişiye kutusuyla beraber yollanıcaktır.
  • 18-09-2015, 15:31:54
    #2
    @TanTan;

    Hocam ürünün resimlerini eklerseniz sevinirim.
    Yanlardan ve ekranda sararma yada Düşük Wifi çekimi yada hiç Wifi çekmeme sorunu var mı ?
    Tuşlarda herhangi bir bozukluk söz konusu mu?
  • 18-09-2015, 16:08:19
    #3
    Resim konusunda eksiğim çünkü evdeki diğer kalitesiz telefonla çektim, kozmetik olarak sizi temin ederimki temiz bi telefondur, yanlarda çizik göçük yoktur. ekranda kesinlikle sararma vs. yoktur, resimde görürsünüz belki wifiden bağlanıyorum ve kesinti çekmeme gibi sebepler kesinlikle yoktur, telefonun en ufak sorunu yok, tek kusuru bataryası cok cabuk bitiyordu onuda değiştirdim orjinaliyle, telefonu değiştirme sebebim htc m8 den sonra çok küçük geldi ve alışamamış olmam, o yüzden android ve biraz daha ebatlı bi telefon alıcam.


  • 18-09-2015, 16:09:29
    #4
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    ios sürümü nedir cihazınızın
  • 18-09-2015, 16:13:20
    #5
    dün ios 9 a güncelledim.
  • 18-09-2015, 19:02:09
    #6
    arkadaslar büyük ihtimalle pazartesi günü telefonu telefoncuda takaslama durumum olabilir eğer isteyen varsa haftasonu benimle mutlaka irtibata geçsin.
  • 18-09-2015, 19:25:10
    #7
    Üyeliği durduruldu
    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar büyük ihtimalle pazartesi günü telefonu telefoncuda takaslama durumum olabilir eğer isteyen varsa haftasonu benimle mutlaka irtibata geçsin.
    telefoncu çok fiyat düşürür hocam söyleyeyim
  • 18-09-2015, 19:31:23
    #8
    düşürürse vermem yada o kadar düşürürse diyim, genelde takasa girildiği zaman çok öldürmüyolar ama, dediğim gibi eğer burdan satılırsa veya takaslanırsa önceliğim r10 dur.
  • 18-09-2015, 20:06:18
    #9
    TanTan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşürürse vermem yada o kadar düşürürse diyim, genelde takasa girildiği zaman çok öldürmüyolar ama, dediğim gibi eğer burdan satılırsa veya takaslanırsa önceliğim r10 dur.

    Fiyat nedir cihazın ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk