Selam arkadaşlar kendi telefonum olan htc m8 i kardeşime verdiğimden dolayı yine kendi telefonum olan eski iphoneumu almış bulunmaktayım

Cihazı hepsiburadadan aldım öyle yurtdışı falan değildir, faturası zannediyorumki kaybolmuştur yada çöpe atılmıştır. bataryasını yeni değiştirdim orjinal olarak. kesinlikle şu zamana kadar arıza çıkartmamıştır.

Androit kafa kafaya takas yapabiliceğim bir telefon istiyorum.
teklifi olanlar pm ile ulaşabilirler.

Kutusu duruyor, alan kişiye kutusuyla beraber yollanıcaktır.