Resim konusunda eksiğim çünkü evdeki diğer kalitesiz telefonla çektim, kozmetik olarak sizi temin ederimki temiz bi telefondur, yanlarda çizik göçük yoktur. ekranda kesinlikle sararma vs. yoktur, resimde görürsünüz belki wifiden bağlanıyorum ve kesinti çekmeme gibi sebepler kesinlikle yoktur, telefonun en ufak sorunu yok, tek kusuru bataryası cok cabuk bitiyordu onuda değiştirdim orjinaliyle, telefonu değiştirme sebebim htc m8 den sonra çok küçük geldi ve alışamamış olmam, o yüzden android ve biraz daha ebatlı bi telefon alıcam.