• 27-10-2014, 14:13:40
    #10
    mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet iyi bence atom işlemciden çok daha iyi,
    bende de packard bell var 12.1" 3 gb ram cor2 duo 1.5 ghz işlemci dükkanda müşteriye 450-500 tl fiyat veriyorum
    Bu netbook nasıl alınır mı ?
  • 27-10-2014, 15:00:57
    #11
    abi atom işlemci çok zayıf ben bi netbook sinirden kırdığımı biliyorum asus eee atom işlemcili netbooktu emekli falan kullanacaksa işine yarayabilir
  • 27-10-2014, 15:12:45
    #12
    mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet iyi bence atom işlemciden çok daha iyi,
    bende de packard bell var 12.1" 3 gb ram cor2 duo 1.5 ghz işlemci dükkanda müşteriye 450-500 tl fiyat veriyorum
    mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi atom işlemci çok zayıf ben bi netbook sinirden kırdığımı biliyorum asus eee atom işlemcili netbooktu emekli falan kullanacaksa işine yarayabilir
    emekli değilde öğrenci kullanacak, notebook a göre çok mu zayıf kalır, donma yapar mı acep
  • 27-10-2014, 17:47:07
    #13
    Üyeliği durduruldu
    demkoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Şu özelliklerde Asus var bende.Kenarda öylece duruyor. Şarjı 1.5 - 2 saat gidiyordu yanlış hatırlamıyorsam.Siyah renk, kutusu ve faturası yok. Temiz sayılabilir bir ürün.

    Satmayı düşünmedim ama işine yararsa daha uygun birn fiyata bile verebilirim. 2. el almıştım film izlemek internete girmek için ideal ve sessiz çalışıyor ısınma sorunuda yok bunlarıda ekleyeyim.
    Merhaba,
    fiyatı iletir misiniz acaba bende takip ediyorum konuyu.