mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet iyi bence atom işlemciden çok daha iyi,
bende de packard bell var 12.1" 3 gb ram cor2 duo 1.5 ghz işlemci dükkanda müşteriye 450-500 tl fiyat veriyorum
mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi atom işlemci çok zayıf ben bi netbook sinirden kırdığımı biliyorum asus eee atom işlemcili netbooktu emekli falan kullanacaksa işine yarayabilir
emekli değilde öğrenci kullanacak, notebook a göre çok mu zayıf kalır, donma yapar mı acep