mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet iyi bence atom işlemciden çok daha iyi,
bende de packard bell var 12.1" 3 gb ram cor2 duo 1.5 ghz işlemci dükkanda müşteriye 450-500 tl fiyat veriyorum
Bu netbook nasıl alınır mı ?