Detaylı:http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...6317378/detay/
Sahibinden.com ilanından detaylı bakabilirsiniz arkadaşlar.. Pazarlık yapılır...
Sadece Bugüne Özel İphone 4s 650TL...
Sadece Bugüne Özel İphone 4s 650TL
21
●1.303
- 30-05-2014, 13:52:41Üyeliği durdurulduTakas var mı hocam ? http://www.sanalpazar.com/Sony-Xperi...s__isp23464663
- 30-05-2014, 19:54:34İlginç
bu arkadaşta sizden sonra iphone 4s arıyor laptopla takaslık .
https://www.r10.net/ikinci-el/1267386...iyah-renk.html - 30-05-2014, 23:19:33ilginç olan ve ne kast ediyorsunuz...ByEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2014, 23:55:37ByEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBence şunu demek istiyor ;DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o konudaki hesapla aynı kişi misiniz üyelikleriniz multi olabilir 2 hesapta senin mi diyor olabilir. İtrade almak için diğer hesabından düzmece bir konu açmışsın diyebilir. Birde bu hesaplar kötü birinin eline geçmiş *********** olabilirsin demiş olabilir. Aklıma gelenler bunlar hocam
Şimdi hocam kızmak yok ne demek istediğini anlamışsınızdır yemeyin bizi
- 31-05-2014, 00:56:14https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...dan-gecme.htmlStalkers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/site-satisi/11538...im-sitesi.html
https://www.r10.net/account-amp-lisan...inacaktir.html
https://www.r10.net/ikinci-el/1176231...ilgisayar.html
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...s-satilik.html
https://www.r10.net/site-satisi/12324...ri-sitesi.html
https://www.r10.net/site-satisi/12324...om-domain.html
evet yukarıda verdiğim sitelere bak hepsinden ürün aldım hepsinden karşılıklı alışveriş yaptım daha eklemediğim onlarca var.. ve sen kalkıp bana diyorsun ki multisin..... İftira atmak çok kolay... İnşallah sende böyle bir iftiraya nail olursun...... - 31-05-2014, 01:10:15kızma demiştim hocam neyse konu uzayacakDraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
multisin demedim olabilirsin olabilir gibi kelimeler kullandım
Okula geç kalırsam öğretmenim kızabilir. (olasılık)
Sevinçten kapısında bayılabilirim. (olasılık) gibi
arkadaşın mesajının üzerine siz neyi kastettiğinizi anlayamadım demiştiniz bende şunlar şunlar olabilir dedim sadece bu kadar
