Bence şunu demek istiyor ;
o konudaki hesapla aynı kişi misiniz üyelikleriniz multi olabilir 2 hesapta senin mi diyor olabilir. İtrade almak için diğer hesabından düzmece bir konu açmışsın diyebilir. Birde bu hesaplar kötü birinin eline geçmiş *********** olabilirsin demiş olabilir. Aklıma gelenler bunlar hocam
Şimdi hocam kızmak yok ne demek istediğini anlamışsınızdır yemeyin bizi
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...dan-gecme.html https://www.r10.net/site-satisi/11538...im-sitesi.html https://www.r10.net/account-amp-lisan...inacaktir.html https://www.r10.net/ikinci-el/1176231...ilgisayar.html https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...s-satilik.html https://www.r10.net/site-satisi/12324...ri-sitesi.html https://www.r10.net/site-satisi/12324...om-domain.html
evet yukarıda verdiğim sitelere bak hepsinden ürün aldım hepsinden karşılıklı alışveriş yaptım daha eklemediğim onlarca var.. ve sen kalkıp bana diyorsun ki multisin..... İftira atmak çok kolay... İnşallah sende böyle bir iftiraya nail olursun......