DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...dan-gecme.html
https://www.r10.net/site-satisi/11538...im-sitesi.html
https://www.r10.net/account-amp-lisan...inacaktir.html
https://www.r10.net/ikinci-el/1176231...ilgisayar.html
https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...s-satilik.html
https://www.r10.net/site-satisi/12324...ri-sitesi.html
https://www.r10.net/site-satisi/12324...om-domain.html

evet yukarıda verdiğim sitelere bak hepsinden ürün aldım hepsinden karşılıklı alışveriş yaptım daha eklemediğim onlarca var.. ve sen kalkıp bana diyorsun ki multisin..... İftira atmak çok kolay... İnşallah sende böyle bir iftiraya nail olursun......
kızma demiştim hocam neyse konu uzayacak multisin demedim olabilirsin olabilir gibi kelimeler kullandım

Okula geç kalırsam öğretmenim kızabilir. (olasılık)
Sevinçten kapısında bayılabilirim. (olasılık) gibi

arkadaşın mesajının üzerine siz neyi kastettiğinizi anlayamadım demiştiniz bende şunlar şunlar olabilir dedim sadece bu kadar