Ekranda 2-3 tane ufak çizik mevcut, bir de üstteki kilit tuşu bazen 2 defa basıyor. Başka hiçbir sorunu yoktur. İsteyen olursa fotoğraflarını da konuya ekleyebilirim.
Fiyat olarak 125
düşünüyorum.Cihazın fotoğrafları
https://i.hizliresim.com/eQbNQg.jpg
https://i.hizliresim.com/eXONdD.jpg
https://i.hizliresim.com/wbNpyj.jpg
https://i.hizliresim.com/KdYDXn.jpg
https://i.hizliresim.com/e5WXYd.jpg
https://i.hizliresim.com/xABN3q.jpg
https://i.hizliresim.com/x0OgyL.jpg
https://i.hizliresim.com/K46Q0q.jpg
Telefonun özelliklerine aşağıdaki linkten bakabilirsiniz.
http://www.gsmarena.com/htc_explorer-4102.php
Özel mesajdan yazmıştım ya size. Almayı düşünüyordum maaş yarın yatacak onu bekliyordum