Konu
Satılık HTC Explorer
31-03-2014, 19:02:08
#8
Nativity
Hadi ya ben bahtıma tüküreyim
Özel mesajdan yazmıştım ya size. Almayı düşünüyordum maaş yarın yatacak onu bekliyordum
Hayırlısı olsun artık.