Yeni telefon aldığım için eski HTC Explorer cihazımı satıyorum.
Ekranda 2-3 tane ufak çizik mevcut, bir de üstteki kilit tuşu bazen 2 defa basıyor. Başka hiçbir sorunu yoktur. İsteyen olursa fotoğraflarını da konuya ekleyebilirim.
Fiyat olarak
125
düşünüyorum.
Telefonun özelliklerine aşağıdaki linkten bakabilirsiniz.
http://www.gsmarena.com/htc_explorer-4102.php