TimurTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni telefon aldığım için eski HTC Explorer cihazımı satıyorum.

Ekranda 2-3 tane ufak çizik mevcut, bir de üstteki kilit tuşu bazen 2 defa basıyor. Başka hiçbir sorunu yoktur. İsteyen olursa fotoğraflarını da konuya ekleyebilirim.

Fiyat olarak 125 düşünüyorum.



Telefonun özelliklerine aşağıdaki linkten bakabilirsiniz.

http://www.gsmarena.com/htc_explorer-4102.php
PM Gönderdim