• 14-07-2013, 22:55:03
    #1
    Merhabalar arkadaşlar,

    kendim kullanmış olduğum telefonu model yükseltmek için satıyorum. Çalışır aksamında hiç bir sorun yoktur. Tüm tuş takımları üstündedir. Cihaz size formatlanıp gönderilecektir. Talep olursa fotoğraflarını yükleyebilirim.

    2 adet kaliteli koruyucu kapak vardır. Sıfırdan jelatin çekilip gönderilecektir. Her iphoneda olduğu gibi arka kapak şarj yerinde çatlak vardır ama ince kapak kulalndığım için telefon gayet alımlıdır.
  • 16-07-2013, 01:01:38
    #2
    WebTime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar arkadaşlar,

    kendim kullanmış olduğum telefonu model yükseltmek için satıyorum. Çalışır aksamında hiç bir sorun yoktur. Tüm tuş takımları üstündedir. Cihaz size formatlanıp gönderilecektir. Talep olursa fotoğraflarını yükleyebilirim.

    2 adet kaliteli koruyucu kapak vardır. Sıfırdan jelatin çekilip gönderilecektir. Her iphoneda olduğu gibi arka kapak şarj yerinde çatlak vardır ama ince kapak kulalndığım için telefon gayet alımlıdır.
    https://www.r10.net/ikinci-el/107788...-ariyorum.html

    Konumdaki site ve alan adları ile takas düşünür musunuz?