Merhabalar arkadaşlar,
kendim kullanmış olduğum telefonu model yükseltmek için satıyorum. Çalışır aksamında hiç bir sorun yoktur. Tüm tuş takımları üstündedir. Cihaz size formatlanıp gönderilecektir. Talep olursa fotoğraflarını yükleyebilirim.
2 adet kaliteli koruyucu kapak vardır. Sıfırdan jelatin çekilip gönderilecektir. Her iphoneda olduğu gibi arka kapak şarj yerinde çatlak vardır ama ince kapak kulalndığım için telefon gayet alımlıdır.