WebTime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar arkadaşlar,

kendim kullanmış olduğum telefonu model yükseltmek için satıyorum. Çalışır aksamında hiç bir sorun yoktur. Tüm tuş takımları üstündedir. Cihaz size formatlanıp gönderilecektir. Talep olursa fotoğraflarını yükleyebilirim.

2 adet kaliteli koruyucu kapak vardır. Sıfırdan jelatin çekilip gönderilecektir. Her iphoneda olduğu gibi arka kapak şarj yerinde çatlak vardır ama ince kapak kulalndığım için telefon gayet alımlıdır.
https://www.r10.net/ikinci-el/107788...-ariyorum.html

Konumdaki site ve alan adları ile takas düşünür musunuz?