• 08-06-2026, 18:39:53
    #1
    Selamun aleykum bizim emektar düldülü değiştirelim diyoruz. Aile kalabalık olduğu için böyle bir araç buldum daha önce kullanan var mı nasıl bunlar?

    https://shbd.io/s/6UP9L7ci

    Edit: bir de doblo buldum
    https://www.letgo.com/ad/1727357429
  • 08-06-2026, 18:46:39
    #2
    Hocam ilk arabamız 3 sene falan kullandık aile içi her türlü uygundur. Benim önerimi isterseniz mercedes vito eski modelleri de uygundur alabilirsiniz, vito 113 kullanıyorum, hiçbir sorun yaşamadım. Değer kaybetmez aşırı konforlu ve hızlı bir araç.
  • 08-06-2026, 18:51:39
    #3
    muhabbetlerde denk geliyorum renault araçlar hep övülüyor hocam.
  • 08-06-2026, 18:52:17
    #4
    adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk arabamız 3 sene falan kullandık aile içi her türlü uygundur. Benim önerimi isterseniz mercedes vito eski modelleri de uygundur alabilirsiniz, vito 113 kullanıyorum, hiçbir sorun yaşamadım. Değer kaybetmez aşırı konforlu ve hızlı bir araç.
    srabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    muhabbetlerde denk geliyorum renault araçlar hep övülüyor hocam.
    Doblo nasıl acaba onu da ekledim 2007 ama km kangoodan daha yüksek
  • 08-06-2026, 18:52:37
    #5
    Virajda yan yatma olasiligi cok yuksek yavas gidecekseniz alınır ama kamyonet olması hem mtv in fazla olacagi hemde muayeneye yilda bir kez gideceginiz anlamina gelir.
  • 08-06-2026, 19:00:41
    #6
    yakın arkadaşımda 2008 model olanı var gayet memnun. 160k km de ve tertemiz o da satmayı düşünüyordu
  • 08-06-2026, 19:09:39
    #7
    hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakın arkadaşımda 2008 model olanı var gayet memnun. 160k km de ve tertemiz o da satmayı düşünüyordu
    Fiyat sorar mısınız hocam ne istiyor bir de kliması var mı
  • 08-06-2026, 19:16:37
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende renault express var tam geniş aile arabası yeni modelini yada ikincielini tavsiye ederim şiddetle
  • 09-06-2026, 14:58:23
    #9
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyat sorar mısınız hocam ne istiyor bir de kliması var mı
    @ismailoner; arkadaşımın araç hocam. Kendisinden bilgi alabilirsiniz