Selamun aleykum bizim emektar düldülü değiştirelim diyoruz. Aile kalabalık olduğu için böyle bir araç buldum daha önce kullanan var mı nasıl bunlar?
https://shbd.io/s/6UP9L7ci
Edit: bir de doblo buldum
https://www.letgo.com/ad/1727357429
Renault kangoolar nasıldır?
10
●234
- 08-06-2026, 18:52:17adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDoblo nasıl acaba onu da ekledim 2007 ama km kangoodan daha yükseksrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-06-2026, 18:52:37Virajda yan yatma olasiligi cok yuksek yavas gidecekseniz alınır ama kamyonet olması hem mtv in fazla olacagi hemde muayeneye yilda bir kez gideceginiz anlamina gelir.
- 08-06-2026, 19:00:41yakın arkadaşımda 2008 model olanı var gayet memnun. 160k km de ve tertemiz o da satmayı düşünüyordu
- 08-06-2026, 19:09:39Fiyat sorar mısınız hocam ne istiyor bir de kliması var mıhazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2026, 14:58:23@ismailoner; arkadaşımın araç hocam. Kendisinden bilgi alabilirsinizneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle