hazarardatuysuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yakın arkadaşımda 2008 model olanı var gayet memnun. 160k km de ve tertemiz o da satmayı düşünüyordu
Fiyat sorar mısınız hocam ne istiyor bir de kliması var mı