Hocam ilk arabamız 3 sene falan kullandık aile içi her türlü uygundur. Benim önerimi isterseniz mercedes vito eski modelleri de uygundur alabilirsiniz, vito 113 kullanıyorum, hiçbir sorun yaşamadım. Değer kaybetmez aşırı konforlu ve hızlı bir araç.