• 03-10-2025, 10:19:28
    #19
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dışlamakla ilgilisi yok bence, süremiyorsa süremediğini açıkca deriz. geçen gün ara sokaktayım, kadın ile kadın sürücü kaza yaptı, yapılan kazada yine dikkatsizce rastgele sokaktan çıkıp karşı sokağa geçmek. tamam olabilir sorun yok. cinsiyetle ilgisi yok erkek dede olabilirdi.
    Başka gün de bir tane yine kadın sürücü pat diye karşı sokağa geçti. durup sağ sol bakarak geçmesi gerekiyordu çünkü karşı sokağa atladığı yerde araçlar bir tık daha hızlı gidebiliyor.
    sokağı şöyle çizeyim. geniş ara sokaklardandı mantıken sağ sola bakması gerekiyordu sabah sabah milletin başını ağrıtacaktı.




    Başka bir günde restoran tarzı bir yerin sokağında aracı çıkarmaya çalışıyor, kolay çıkacak bir yer ama uğraştı biraz. sonra karşıdan gelen arabalara çekilin geçeyim diyor D arkada kuyruk oluşturdu.
    yapması gereken birkaç manevra ama yapamadı.
    Herkes hata yapabilir tabi ama günümüzdeki araç sürüş eğitimleri çok kötü, sadece ehliyet alabilesiniz diye öğretiyorlar, ehliyeti aldığı gibi babasından arabayı isteyen arkadaşlar çok, bir yaya-ya, bir çocuğa çarpsa sonucu ne olur düşünemiyor ve gazlıyor...

    Bende kaza yaptım ama o da benim dikkatsizliğim sonucu, 5-10 km/h ile Tofaşa çarptım karşıda 500₺ masraf oldu sadece, o gün bugündür dikkatliyim, eğitim videoları izleyip kendimi geliştirdim çok şükür, umarım maymunun birine denk gelmeyiz 😐😐
  • 03-10-2025, 10:21:13
    #20
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes hata yapabilir tabi ama günümüzdeki araç sürüş eğitimleri çok kötü, sadece ehliyet alabilesiniz diye öğretiyorlar, ehliyeti aldığı gibi babasından arabayı isteyen arkadaşlar çok, bir yaya-ya, bir çocuğa çarpsa sonucu ne olur düşünemiyor ve gazlıyor...

    Bende kaza yaptım ama o da benim dikkatsizliğim sonucu, 5-10 km/h ile Tofaşa çarptım karşıda 500₺ masraf oldu sadece, o gün bugündür dikkatliyim, eğitim videoları izleyip kendimi geliştirdim çok şükür, umarım maymunun birine denk gelmeyiz 😐😐
    Elbette yapabilir, bunun cinsiyeti yok ama genelde kadınlar bir tık sanki yol bomboş tek kendileri gidiyormuş gibi bir hissiyatla sürüyorlar.
    Geçen gün 10 -15 le yokuş çıkmak zorunda kaldım mesela
  • 03-10-2025, 10:23:04
    #21
    Araba alacaksan zararı göze alacaksın. Dayımla 2023 yılında 2009 passat sattık 760 bine tekrar araba almadı. Geçen aklıma geldi bir hesap yaptım altın almış olsaydı; Şu an 2.300.000 TL parası olacaktı. 2023te tekrar passatlara bakmıştı 1.700.000 TL civarıydı. Şimdi konuyu görünce yine baktım 2022 passatlar ortalama 2 milyon civarı. O zamanalsaydı üstüne 1 milyon koyacakı. parasını korudu mu bilmiyorum altın hesabından şimdi alacak olsa arabayı alır üstüne de 300 bin para kalır.

    Yani hesabı siz yapın. Bir ara araç piyasası deli gibi yükseldi şu an sürünüyor. Alanın elinde patladı o yükselişin sonu.
  • 03-10-2025, 10:27:11
    #22
    hocam o para yai8 alacağınıza gidin m3-m4 bakın 2012 üstü i8 piyasası çok olmayan bir araç
  • 03-10-2025, 10:35:10
    #23
    Keyif için diyorsun Keyfin parasına bakılmaz kazandırsada kazandirmasada yapılır.
  • 03-10-2025, 10:52:06
    #24
    moosy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yatırım değil keyif için hocam paramın çogunu buraya harcıcagım için endişe duyuyorum sadece
    İ8 için kesinlikle zarar edersiniz ondan eminim.
  • 03-10-2025, 11:47:31
    #25
    i8 alıp zarar eder miyim diye düşünüyorsanız almayın.
    paranızın büyük bir kısmını bu araca alacağınızı belirtiyorsanız almayın.
    o bütçeye sıfır veya 2. el daha güzel araçlar alabilirsin.
  • 03-10-2025, 11:48:14
    #26
    Evet o para araca bağlanabilir ama araç piyasasının içinde biri olarak söylüyorum , kesinlikle i8' e bağlamayın.
  • 03-10-2025, 11:50:18
    #27
    O paraya hem şık hem spor , daha genç temiz araçlar alınır. Satarken'de daha iyi olur.
    Ama araç yatırım değil tüketimdir o yüzden aynı paraya satamayabilirsin.

    Ayrıca aynı paraya satsan bile kaybetmiş oluyorsun yıllık faiz %38-40'larda. 4m TL 1 yıl sonra 5.5m TL olacak zaten.

    Eğer keyif için alacaksan parayı düşünme , ama ben parasını düşünüyorum dersen git 2m TL'ye temiz bir araç al , kalanı ne yaparsan yap.