O paraya hem şık hem spor , daha genç temiz araçlar alınır. Satarken'de daha iyi olur.
Ama araç yatırım değil tüketimdir o yüzden aynı paraya satamayabilirsin.
Ayrıca aynı paraya satsan bile kaybetmiş oluyorsun yıllık faiz %38-40'larda. 4m TL 1 yıl sonra 5.5m TL olacak zaten.
Eğer keyif için alacaksan parayı düşünme , ama ben parasını düşünüyorum dersen git 2m TL'ye temiz bir araç al , kalanı ne yaparsan yap.