dışlamakla ilgilisi yok bence, süremiyorsa süremediğini açıkca deriz. geçen gün ara sokaktayım, kadın ile kadın sürücü kaza yaptı, yapılan kazada yine dikkatsizce rastgele sokaktan çıkıp karşı sokağa geçmek. tamam olabilir sorun yok. cinsiyetle ilgisi yok erkek dede olabilirdi.
Başka gün de bir tane yine kadın sürücü pat diye karşı sokağa geçti. durup sağ sol bakarak geçmesi gerekiyordu çünkü karşı sokağa atladığı yerde araçlar bir tık daha hızlı gidebiliyor.
sokağı şöyle çizeyim. geniş ara sokaklardandı mantıken sağ sola bakması gerekiyordu sabah sabah milletin başını ağrıtacaktı.
Başka bir günde restoran tarzı bir yerin sokağında aracı çıkarmaya çalışıyor, kolay çıkacak bir yer ama uğraştı biraz. sonra karşıdan gelen arabalara çekilin geçeyim diyor

D arkada kuyruk oluşturdu.
yapması gereken birkaç manevra ama yapamadı.
Herkes hata yapabilir tabi ama günümüzdeki araç sürüş eğitimleri çok kötü, sadece ehliyet alabilesiniz diye öğretiyorlar, ehliyeti aldığı gibi babasından arabayı isteyen arkadaşlar çok, bir yaya-ya, bir çocuğa çarpsa sonucu ne olur düşünemiyor ve gazlıyor...
Bende kaza yaptım ama o da benim dikkatsizliğim sonucu, 5-10 km/h ile Tofaşa çarptım karşıda 500₺ masraf oldu sadece, o gün bugündür dikkatliyim, eğitim videoları izleyip kendimi geliştirdim çok şükür, umarım maymunun birine denk gelmeyiz 😐😐