Herkes hata yapabilir tabi ama günümüzdeki araç sürüş eğitimleri çok kötü, sadece ehliyet alabilesiniz diye öğretiyorlar, ehliyeti aldığı gibi babasından arabayı isteyen arkadaşlar çok, bir yaya-ya, bir çocuğa çarpsa sonucu ne olur düşünemiyor ve gazlıyor...
Bende kaza yaptım ama o da benim dikkatsizliğim sonucu, 5-10 km/h ile Tofaşa çarptım karşıda 500₺ masraf oldu sadece, o gün bugündür dikkatliyim, eğitim videoları izleyip kendimi geliştirdim çok şükür, umarım maymunun birine denk gelmeyiz 😐😐
Elbette yapabilir, bunun cinsiyeti yok ama genelde kadınlar bir tık sanki yol bomboş tek kendileri gidiyormuş gibi bir hissiyatla sürüyorlar.
Geçen gün 10 -15 le yokuş çıkmak zorunda kaldım mesela