• 09-09-2025, 18:59:59
    #1
    Herkese iyi akşamlar 2024 ağustos ayında bayiden sıfır clio techno esprit alpine satın aldım bugün araca binerken marşpiyel kısmında boya kabarması gördüm her iki taraftarda mevcut. Daha önce başına gelen var mı? Garantisi devam ediyor chat gpt tek çözümün zımpara ve boya olduğunu söylüyor ama tabi 1 senelik bir araçta bunu istemiyorum. bayiye en kısa zamanda götüreceğim ama başka bir çözümü var mıdır?

  • 09-09-2025, 19:17:50
    #2
    13 Lokasyon Sunucu ⚡
    Altında ıslaklık var olduğunu farkettim görselde, boya kabarması su kaynaklı olabilir ya da nemden. Sizin müdahale etmenizi önermem. Eğer bayiden şüpheleniyorsanız önce expertiz yaptırıp oraya baktırın çünkü bayiye gelen arabalarda ufak tefek problemde lokal boya yapıyorlar, bu da kısa vadede kabarıyor. Bunu iyi bir expertiz teyit eder. Şüpheniz yoksa direk yetkili servise götürüp gösterin. Geçmiş olsun, daha büyük problemler olmasında Allah korusun
  • 09-09-2025, 19:20:47
    #3
    Kabarma değil o Pütür boya sorun yok
  • 09-09-2025, 19:27:50
    #4
    Netcloud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Altında ıslaklık var olduğunu farkettim görselde, boya kabarması su kaynaklı olabilir ya da nemden. Sizin müdahale etmenizi önermem. Eğer bayiden şüpheleniyorsanız önce expertiz yaptırıp oraya baktırın çünkü bayiye gelen arabalarda ufak tefek problemde lokal boya yapıyorlar, bu da kısa vadede kabarıyor. Bunu iyi bir expertiz teyit eder. Şüpheniz yoksa direk yetkili servise götürüp gösterin. Geçmiş olsun, daha büyük problemler olmasında Allah korusun
    Yorumunuz için teşekkür ederim ıslaklığın sebebi toz vardı ben su döktüm bu yüzden ıslak gözüküyor. Bayiden kendim teslim aldım o zaman varmıydı hatırlamıyorum bu yüzden direk bayiye gitmek daha mantıklı geliyor.
  • 09-09-2025, 19:27:59
    #5
    2 hafta önce arkadaşımın başına geldi aynı olay, araç opel marka 1 sene önce aldı tavan kısmında boya solması meydana geldi. Bayi 100 bin tl değer kaybı ve aracın tamiri ni yapacak.
  • 09-09-2025, 19:28:17
    #6
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kabarma değil o Pütür boya sorun yok
    Ne anlama geliyor hocam bu neden yapılır yada sonradan mı oluşur?
  • 09-09-2025, 20:02:07
    #7
    CryptoTherapy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne anlama geliyor hocam bu neden yapılır yada sonradan mı oluşur?
    Taş darbe çüŕüme gibi etkenler için kullanılır.
    Sorun yok
  • 09-09-2025, 20:46:20
    #8
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taş darbe çüŕüme gibi etkenler için kullanılır.
    Sorun yok
    Cevabınız için teşekkür ederim hocam bugüne kadar görmemiştim herhalde tozdan dolayı bugün belli oldu insan bir şok oluyor 😂