Netcloud adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altında ıslaklık var olduğunu farkettim görselde, boya kabarması su kaynaklı olabilir ya da nemden. Sizin müdahale etmenizi önermem. Eğer bayiden şüpheleniyorsanız önce expertiz yaptırıp oraya baktırın çünkü bayiye gelen arabalarda ufak tefek problemde lokal boya yapıyorlar, bu da kısa vadede kabarıyor. Bunu iyi bir expertiz teyit eder. Şüpheniz yoksa direk yetkili servise götürüp gösterin. Geçmiş olsun, daha büyük problemler olmasında Allah korusun
Yorumunuz için teşekkür ederim ıslaklığın sebebi toz vardı ben su döktüm bu yüzden ıslak gözüküyor. Bayiden kendim teslim aldım o zaman varmıydı hatırlamıyorum bu yüzden direk bayiye gitmek daha mantıklı geliyor.