Altında ıslaklık var olduğunu farkettim görselde, boya kabarması su kaynaklı olabilir ya da nemden. Sizin müdahale etmenizi önermem. Eğer bayiden şüpheleniyorsanız önce expertiz yaptırıp oraya baktırın çünkü bayiye gelen arabalarda ufak tefek problemde lokal boya yapıyorlar, bu da kısa vadede kabarıyor. Bunu iyi bir expertiz teyit eder. Şüpheniz yoksa direk yetkili servise götürüp gösterin. Geçmiş olsun, daha büyük problemler olmasında Allah korusun