• 14-07-2025, 22:09:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bedelsiz bir şekilde aracı birine devridicem noterden nasıl oluyor arkadaşla anlaştık bu güvenli ödeme sistemi felan uğraşmamak adına nasıl yapabiliriz oluyormu o sekilde
  • 14-07-2025, 22:11:17
    #2
    güvenli ödeme sistemini kullanmadan olmuyor, ama sembolik olarak 5000, 10.000 filan gösterip satış yapabilirsiniz
  • 14-07-2025, 22:11:38
    #3
    Noterde güvenli ödemesiz işleme hiç denk gelmedim ama sembolik bir rakamı güvenli ödeme yapıp satış esnasında para alışverişimiz tamam diyebiliyorsunuz. Örneğin 1000 TL güvenli ödeme ile işlem başlatıp 1000 TL 'yi güvenli ödeme ile geçirdikten sonra notere para alışverişimiz tamam dediğinizde satış geçiyor.
  • 14-07-2025, 22:13:06
    #4
    Noter bu islem sonrasi kalan miktar nasil odenecek diye soracaktir. O kisimda da kalani senetle odeme yapacak derseniz olur biter.
  • 14-07-2025, 22:13:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    BurakKOKNAR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noterde güvenli ödemesiz işleme hiç denk gelmedim ama sembolik bir rakamı güvenli ödeme yapıp satış esnasında para alışverişimiz tamam diyebiliyorsunuz. Örneğin 1000 TL güvenli ödeme ile işlem başlatıp 1000 TL 'yi güvenli ödeme ile geçirdikten sonra notere para alışverişimiz tamam dediğinizde satış geçiyor.
    Arkadaş yabancı olduğu için oturum süresi bitmiş yeni annesinin de 10 günlük oturum süresi kalmış sigortayı da yaptık ama annesin banka hesabı yok
  • 14-07-2025, 22:18:12
    #6
    Class34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş yabancı olduğu için oturum süresi bitmiş yeni annesinin de 10 günlük oturum süresi kalmış sigortayı da yaptık ama annesin banka hesabı yok
    Güvenli ödeme işlemi başlatılmadan satış geçmiyor diye biliyorum hocam.
  • 15-07-2025, 00:04:32
    #7
    Class34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş yabancı olduğu için oturum süresi bitmiş yeni annesinin de 10 günlük oturum süresi kalmış sigortayı da yaptık ama annesin banka hesabı yok
    Banka hesabı yoksa yapamazsanız maalesef. Şahıs da artık kesinlikle güvenli ödeme sistemini kullanmanız gerekiyor. Arkadaşların yukarıda belirttiği yöntem şekli doğru düşük bir miktarı banka üzerinden güvenli ödeme olarak yaparsınız geriye kalan miktarı da elden nakit olarak alabilirsiniz veya yine banka üzerinden gönderir. İkinci bir çözüm daha var ancak bu ekstra masraflı o da şu şekilde yetki belgesi olan tanıdığınız bir galerici bulursunuz motor için onun üzerine sigorta kestirip devredersiniz tabi ki bunun için hem bir daha noter parası hemde günü birlik sigorta parası ödersiniz. Ancak güvenli ödeme yapmak gibi bir zorunluluğunuz olmaz. Yetki belgesi olan galericiler güvenli ödemeden muaf olarak eski sistemle alışveriş yapabiliyor biz de o şekilde yapıyoruz.