Noterde güvenli ödemesiz işleme hiç denk gelmedim ama sembolik bir rakamı güvenli ödeme yapıp satış esnasında para alışverişimiz tamam diyebiliyorsunuz. Örneğin 1000 TL güvenli ödeme ile işlem başlatıp 1000 TL 'yi güvenli ödeme ile geçirdikten sonra notere para alışverişimiz tamam dediğinizde satış geçiyor.