Arkadaş yabancı olduğu için oturum süresi bitmiş yeni annesinin de 10 günlük oturum süresi kalmış sigortayı da yaptık ama annesin banka hesabı yok
Banka hesabı yoksa yapamazsanız maalesef. Şahıs da artık kesinlikle güvenli ödeme sistemini kullanmanız gerekiyor. Arkadaşların yukarıda belirttiği yöntem şekli doğru düşük bir miktarı banka üzerinden güvenli ödeme olarak yaparsınız geriye kalan miktarı da elden nakit olarak alabilirsiniz veya yine banka üzerinden gönderir. İkinci bir çözüm daha var ancak bu ekstra masraflı o da şu şekilde yetki belgesi olan tanıdığınız bir galerici bulursunuz motor için onun üzerine sigorta kestirip devredersiniz tabi ki bunun için hem bir daha noter parası hemde günü birlik sigorta parası ödersiniz. Ancak güvenli ödeme yapmak gibi bir zorunluluğunuz olmaz. Yetki belgesi olan galericiler güvenli ödemeden muaf olarak eski sistemle alışveriş yapabiliyor biz de o şekilde yapıyoruz.