Cf moto 450 SR kullanan varmı
9
●130
- 21-06-2025, 22:36:24Başlangıç yapmayı düşünüyorum hocam öyle ahım Şahım yüksek devirlerde zorlamamvFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2025, 14:28:04Başlangıç motoru olarak alınmaz.nordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2025, 01:12:07Niye alınmasın ki hocam 🙂vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ozaman herkes te baslangic arabası alanlarda 1.4 egea alsınlar F10 alana kadar ben az çok neden başlangıç olmasın dediğinizi anlar gibiyim bence asıl mesele araçla bir bütün olabilmek butunlesemediginiz araç ta hakimiyetimiz elbette olmaz - 24-06-2025, 01:29:02Motosiklet ile araba bir tutulmaz. Almayın hocam, beni dinleyin. Bir bildiğim var, 5 yıldan uzun süredir motor sürüyorumnordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2025, 01:54:12bildiklerinizi aktarın ozaman hocam bilmediğim bir yer varsa bende faydalanayimvFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2025, 01:57:02Motosiklet arabadan bambaşka, çok bağımsız bir şey. Debriyajı, vitesi vb. çok çok farklı. Gaz tepkisi, fren kontrolü falan arabayla en ufak alakası yok. 450 Sr dediğiniz motosiklette henüz gaz tepkisi ne onu bilmeyeceğiniz için az hızlı gaz verdiğinizde motoru kafaya almanız, frene hızlı bastığınızda kitleyip yere yatmanız çok olası. Çünkü tecrübeniz yok. Sıfırsınız. Bu muhabbet hiç araba sürmeyen birine +300 bg BMW vermek gibi bir şey. O adam ilk gün yavaş sürecke, ikinci gün normal sürecek, bir gün illa ki henüz acemiyken gaza gelip patlayacak. Aynı mantık. Motosiklet şakaya gelmez. Ciddi eğitimler gerektirir. Düzgün bir 125 CC ile başlayın, kask mont ve eldiven alın, eğitim alın, 125lik ile bi 8-10 bin km yapın sonra CC yükseltin.nordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2025, 02:07:08Hocam ilk motorum olacak demek istedim ben ilk motor surusum değil 12 yaşımdan 18 e kadar 125 CC ve altı sürdüm komsularimizin eş dostlarin motorlarini kuzenimde R25 var onunda deneyimledim arkadasimda naked 250 var cf moto nun sadece 250 SR yerine 450 SR düşünüyorum aynı bg tork ve hacimde rakipleri çok pahalı diyevFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle