• 21-06-2025, 22:11:07
    #1
    Merhaba arkadaşlar aranızda cf moto 450 SR kullanan varmı nasıl bir motor kronik sorunları vs
  • 21-06-2025, 22:16:32
    #2
    Cok fazla zorlamaya gelecek motor degil. Cok fazla yuksek devirlere cıkarsanız, kesici teker lastik yakma vb. yaparsanız yag sogutucu patlatıyor kronik olarak 2023-2024lerde belli serilerde. Ancak usul usul sürerseniz hicbir sey olmaz.
  • 21-06-2025, 22:36:24
    #3
    vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok fazla zorlamaya gelecek motor degil. Cok fazla yuksek devirlere cıkarsanız, kesici teker lastik yakma vb. yaparsanız yag sogutucu patlatıyor kronik olarak 2023-2024lerde belli serilerde. Ancak usul usul sürerseniz hicbir sey olmaz.
    Başlangıç yapmayı düşünüyorum hocam öyle ahım Şahım yüksek devirlerde zorlamam
  • 22-06-2025, 14:28:04
    #4
    nordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıç yapmayı düşünüyorum hocam öyle ahım Şahım yüksek devirlerde zorlamam
    Başlangıç motoru olarak alınmaz.
  • 24-06-2025, 01:12:07
    #5
    vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıç motoru olarak alınmaz.
    Niye alınmasın ki hocam 🙂
    Ozaman herkes te baslangic arabası alanlarda 1.4 egea alsınlar F10 alana kadar ben az çok neden başlangıç olmasın dediğinizi anlar gibiyim bence asıl mesele araçla bir bütün olabilmek butunlesemediginiz araç ta hakimiyetimiz elbette olmaz
  • 24-06-2025, 01:29:02
    #6
    nordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye alınmasın ki hocam 🙂
    Ozaman herkes te baslangic arabası alanlarda 1.4 egea alsınlar F10 alana kadar ben az çok neden başlangıç olmasın dediğinizi anlar gibiyim bence asıl mesele araçla bir bütün olabilmek butunlesemediginiz araç ta hakimiyetimiz elbette olmaz
    Motosiklet ile araba bir tutulmaz. Almayın hocam, beni dinleyin. Bir bildiğim var, 5 yıldan uzun süredir motor sürüyorum
  • 24-06-2025, 01:54:12
    #7
    vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motosiklet ile araba bir tutulmaz. Almayın hocam, beni dinleyin. Bir bildiğim var, 5 yıldan uzun süredir motor sürüyorum
    bildiklerinizi aktarın ozaman hocam bilmediğim bir yer varsa bende faydalanayim
  • 24-06-2025, 01:57:02
    #8
    nordmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiklerinizi aktarın ozaman hocam bilmediğim bir yer varsa bende faydalanayim
    Motosiklet arabadan bambaşka, çok bağımsız bir şey. Debriyajı, vitesi vb. çok çok farklı. Gaz tepkisi, fren kontrolü falan arabayla en ufak alakası yok. 450 Sr dediğiniz motosiklette henüz gaz tepkisi ne onu bilmeyeceğiniz için az hızlı gaz verdiğinizde motoru kafaya almanız, frene hızlı bastığınızda kitleyip yere yatmanız çok olası. Çünkü tecrübeniz yok. Sıfırsınız. Bu muhabbet hiç araba sürmeyen birine +300 bg BMW vermek gibi bir şey. O adam ilk gün yavaş sürecke, ikinci gün normal sürecek, bir gün illa ki henüz acemiyken gaza gelip patlayacak. Aynı mantık. Motosiklet şakaya gelmez. Ciddi eğitimler gerektirir. Düzgün bir 125 CC ile başlayın, kask mont ve eldiven alın, eğitim alın, 125lik ile bi 8-10 bin km yapın sonra CC yükseltin.
  • 24-06-2025, 02:07:08
    #9
    vFurky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motosiklet arabadan bambaşka, çok bağımsız bir şey. Debriyajı, vitesi vb. çok çok farklı. Gaz tepkisi, fren kontrolü falan arabayla en ufak alakası yok. 450 Sr dediğiniz motosiklette henüz gaz tepkisi ne onu bilmeyeceğiniz için az hızlı gaz verdiğinizde motoru kafaya almanız, frene hızlı bastığınızda kitleyip yere yatmanız çok olası. Çünkü tecrübeniz yok. Sıfırsınız. Bu muhabbet hiç araba sürmeyen birine +300 bg BMW vermek gibi bir şey. O adam ilk gün yavaş sürecke, ikinci gün normal sürecek, bir gün illa ki henüz acemiyken gaza gelip patlayacak. Aynı mantık. Motosiklet şakaya gelmez. Ciddi eğitimler gerektirir. Düzgün bir 125 CC ile başlayın, kask mont ve eldiven alın, eğitim alın, 125lik ile bi 8-10 bin km yapın sonra CC yükseltin.
    Hocam ilk motorum olacak demek istedim ben ilk motor surusum değil 12 yaşımdan 18 e kadar 125 CC ve altı sürdüm komsularimizin eş dostlarin motorlarini kuzenimde R25 var onunda deneyimledim arkadasimda naked 250 var cf moto nun sadece 250 SR yerine 450 SR düşünüyorum aynı bg tork ve hacimde rakipleri çok pahalı diye