Başlangıç motoru olarak alınmaz.
Niye alınmasın ki hocam 🙂
Ozaman herkes te baslangic arabası alanlarda 1.4 egea alsınlar F10 alana kadar ben az çok neden başlangıç olmasın dediğinizi anlar gibiyim bence asıl mesele araçla bir bütün olabilmek butunlesemediginiz araç ta hakimiyetimiz elbette olmaz