• 15-02-2025, 12:00:55
    #1
    Arkadaşlar kendim şehir dışındayım arabam arkadastaydı yanlış park yüzünden çekmişler. Aracı arkadaş alabilir mi ? Alabilmesi için e devletten bir şey yapılıyormuş sanırım bilgisi olan var mi birde çekici ve otopark ücreti ne kadar ödüyoruz
  • 15-02-2025, 13:51:04
    #2
    Merhaba, e-devlet üzerinden "Aracımın Çekildiği Otopark" kısmına giriş yapıp alttan aracı alacak kişi tarafında arkadaşınızın bilgilerini girebilirsiniz. Kimi yer girmeseniz de verebiliyor tabi ayrı bir durum. Çekici ücreti 1.215 TL günlük otopark ücreti de 65 TL gibi bir rakam olması gerekmekteydi diye hatırlıyorum.
  • 15-02-2025, 13:59:17
    #3
    Emniyete ait otoparksa belirli tarifesi var , özel yediemin ise bunun fiyatını kimse bilemez çünkü hiç biri tarifeye uymuyor , ek olarak trafik şubeden araç teslim kağıdı (çıkış kağıdı) almanız gerekiyor bunuda araç ruhsat sahibi alabilir , arkadaşınızın alması için vekalet yollamanız gerekiyor o da uğraştırıcı bir iş .