Emniyete ait otoparksa belirli tarifesi var , özel yediemin ise bunun fiyatını kimse bilemez çünkü hiç biri tarifeye uymuyor , ek olarak trafik şubeden araç teslim kağıdı (çıkış kağıdı) almanız gerekiyor bunuda araç ruhsat sahibi alabilir , arkadaşınızın alması için vekalet yollamanız gerekiyor o da uğraştırıcı bir iş .