Arkadaşlar kendim şehir dışındayım arabam arkadastaydı yanlış park yüzünden çekmişler. Aracı arkadaş alabilir mi ? Alabilmesi için e devletten bir şey yapılıyormuş sanırım bilgisi olan var mi birde çekici ve otopark ücreti ne kadar ödüyoruz