• 07-10-2024, 21:17:03
    #1
    Nedense son zamanlarda bu araç markası çok dikkatimi çekmekte. Özellikle ds7 modelini fazlasıyla beğeniyorum.

    Halihazırda kullananlardan veya kullanmış olanlardan yorum alabilir miyim? Citroen kullanıcısıyım. Fransız araçlarının tarzını seviyorum daha önce de renault kullanıyordum. Halihazırdaki aracım da suv. Ds nasıl bir markadır?
  • 07-10-2024, 21:24:59
    #2
    Premium bir araç markası ülkemizdeki marka sevdası yüzünden Mercedes bmw audi tercih edilse de premium hissiyatını premium rakiplerine göre daha uyguna sahip olabilirsiniz.
  • 07-10-2024, 21:33:35
    #3
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense son zamanlarda bu araç markası çok dikkatimi çekmekte. Özellikle ds7 modelini fazlasıyla beğeniyorum.

    Halihazırda kullananlardan veya kullanmış olanlardan yorum alabilir miyim? Citroen kullanıcısıyım. Fransız araçlarının tarzını seviyorum daha önce de renault kullanıyordum. Halihazırdaki aracım da suv. Ds nasıl bir markadır?
    Bence daha yaygın marka, model tercih etmelisin. Şehir içi fazla yakıyor, yedek parça bulmada zorlanırsın, alınca elden çıkarırken zorlanabilirsin, ilginç sistem arızaları mevcut, suv ama birazda sportif bir sürüş olmasını da istiyorsan uzak durmalısın
  • 07-10-2024, 21:38:35
    #4
    CRDMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence daha yaygın marka, model tercih etmelisin. Şehir içi fazla yakıyor, yedek parça bulmada zorlanırsın, alınca elden çıkarırken zorlanabilirsin, ilginç sistem arızaları mevcut, suv ama birazda sportif bir sürüş olmasını da istiyorsan uzak durmalısın
    Bu ara özellikle ds4 ve ds7 modellerini sürekli görüyorum. Fiyatları çok da düşük değil ve ikinci el piyasası hareketli gibi. Favoriye eklediğim araçların birçoğu yok…

    Daha önce kullandınız mı?
  • 08-10-2024, 15:01:04
    #5
    Oto alım satım işleriyle uğraşırken DS 7 Crossback sürmüştüm cidden premium hissi veriyor iç mekanda, güncel araba olduğu için çoğu yerinde sensörler var. Kullanan diğer arkadaşlarımızdan duyduğum şey yakıt tüketiminin fazla olmasıydı ama kaç litre bilgim yok.