Nedense son zamanlarda bu araç markası çok dikkatimi çekmekte. Özellikle ds7 modelini fazlasıyla beğeniyorum.
Halihazırda kullananlardan veya kullanmış olanlardan yorum alabilir miyim? Citroen kullanıcısıyım. Fransız araçlarının tarzını seviyorum daha önce de renault kullanıyordum. Halihazırdaki aracım da suv. Ds nasıl bir markadır?
DS Marka Araç Kullanan Var mı?
4
●136
- 07-10-2024, 21:17:03
- 07-10-2024, 21:33:35Bence daha yaygın marka, model tercih etmelisin. Şehir içi fazla yakıyor, yedek parça bulmada zorlanırsın, alınca elden çıkarırken zorlanabilirsin, ilginç sistem arızaları mevcut, suv ama birazda sportif bir sürüş olmasını da istiyorsan uzak durmalısınorhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2024, 21:38:35Bu ara özellikle ds4 ve ds7 modellerini sürekli görüyorum. Fiyatları çok da düşük değil ve ikinci el piyasası hareketli gibi. Favoriye eklediğim araçların birçoğu yokCRDMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce kullandınız mı?