Nedense son zamanlarda bu araç markası çok dikkatimi çekmekte. Özellikle ds7 modelini fazlasıyla beğeniyorum.
Halihazırda kullananlardan veya kullanmış olanlardan yorum alabilir miyim? Citroen kullanıcısıyım. Fransız araçlarının tarzını seviyorum daha önce de renault kullanıyordum. Halihazırdaki aracım da suv. Ds nasıl bir markadır?