orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nedense son zamanlarda bu araç markası çok dikkatimi çekmekte. Özellikle ds7 modelini fazlasıyla beğeniyorum.

Halihazırda kullananlardan veya kullanmış olanlardan yorum alabilir miyim? Citroen kullanıcısıyım. Fransız araçlarının tarzını seviyorum daha önce de renault kullanıyordum. Halihazırdaki aracım da suv. Ds nasıl bir markadır?
Bence daha yaygın marka, model tercih etmelisin. Şehir içi fazla yakıyor, yedek parça bulmada zorlanırsın, alınca elden çıkarırken zorlanabilirsin, ilginç sistem arızaları mevcut, suv ama birazda sportif bir sürüş olmasını da istiyorsan uzak durmalısın