• 16-08-2024, 14:55:16
    #1
    Herkese selamlar.
    • Şehir içi yakıt tüketimi az
    • Otomatik
    • HB (şehir içinde park yeri bulması kolay)
    • Az biraz da göze hitap edecek
    • Kullanırken çok sorun çıkartmayacak (bakımını ve düzenli yaptırırım ama kronik sorun çıkarmasın)
    • Geri görüş kamerası yada park asistanı olmalı
    • Satarken de süründürmeyecek. (Tamam ilana koyduğum gibi satılsın demiyorum ama aylarca da ilanda kalmasın)
    bir araç tavsiyesi olan var mı?
    Bütçem max 1 milyon TL. 1 milyon ona vereceğine 50 bin daha koy şundan al, 100 bin daha koy bundan al sarmalına girmeyelim.
    1 milyon max max bütçem. 700-800'e kapatırsam ne ala
  • 16-08-2024, 14:56:20
    #2
    Polo 1.0 TSI Life DSG otomatik araç bu bütçede alınacak en iyi araçtır.
  • 16-08-2024, 14:58:48
    #3
    Polo 1.0 TSI Life paket kullanıyorum. 2023 Kasım ayında sıfır almıştım. Gerçekten çok memnunum. 1.3 dizel multijet linea kullanıyordum öncesinde. Polo benzinli olmasına rağmen yakıt aynı diyebilirim. Konfor, donanım zaten kıyaslanmaz bile.
  • 16-08-2024, 15:02:10
    #4
    fatih4364 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polo 1.0 TSI Life paket kullanıyorum. 2023 Kasım ayında sıfır almıştım. Gerçekten çok memnunum. 1.3 dizel multijet linea kullanıyordum öncesinde. Polo benzinli olmasına rağmen yakıt aynı diyebilirim. Konfor, donanım zaten kıyaslanmaz bile.
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polo 1.0 TSI Life DSG otomatik araç bu bütçede alınacak en iyi araçtır.
    DSG şanzıman sorun çıkartır gibi bi algı var ama siz ne dersiniz?
  • 16-08-2024, 15:15:28
    #5
    DSG performanslı ve yakıt ekonomisi sağlayan çift kavramalı bir şanzıman. Bakımları düzgün yapıldığı sürece pek sorun olmaz.
  • 16-08-2024, 15:21:55
    #6
    Hocam bende Opel Corsa vardı. Kendisinden memnundum. İlana koyduğum gibide 2 hafta içinde satıldı. Bakımlarını yaptırdıktan sonra hiç bir problem olmadı.

    Şuan ki aracımda Skoda scala 1 milyon TL'ye 2022-2023 model bulursunuz diye düşünüyorum.
  • 16-08-2024, 16:19:10
    #7
    ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DSG şanzıman sorun çıkartır gibi bi algı var ama siz ne dersiniz?
    Ben bakımlarını sürekli bayide yaptırıyorum. Şanzıman açısından da bir sorun yaşamadım. Bence biraz kullanım ile alakalı o söylenti hocam. Örneğin trafikte beklerken araç D modunda bekletilmemeli, N moduna alınmalı. Şanzıman sağlığı açısından kullanım önemli diye düşünüyorum.