ikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DSG şanzıman sorun çıkartır gibi bi algı var ama siz ne dersiniz?
Ben bakımlarını sürekli bayide yaptırıyorum. Şanzıman açısından da bir sorun yaşamadım. Bence biraz kullanım ile alakalı o söylenti hocam. Örneğin trafikte beklerken araç D modunda bekletilmemeli, N moduna alınmalı. Şanzıman sağlığı açısından kullanım önemli diye düşünüyorum.