Polo 1.0 TSI Life paket kullanıyorum. 2023 Kasım ayında sıfır almıştım. Gerçekten çok memnunum. 1.3 dizel multijet linea kullanıyordum öncesinde. Polo benzinli olmasına rağmen yakıt aynı diyebilirim. Konfor, donanım zaten kıyaslanmaz bile.
Polo 1.0 TSI Life DSG otomatik araç bu bütçede alınacak en iyi araçtır.
DSG şanzıman sorun çıkartır gibi bi algı var ama siz ne dersiniz?