• 14-03-2024, 19:13:45
    #10
    Mermi yemiş possat tercihimizdir.
    • Vigo
    Vigo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-03-2024, 19:17:32
    #11
    DogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman o paralara bedavadan girişme, tempra, tipo, broadway vb. segmentte ki araçlarla 8-9 ay takıl. Bunların hem masrafı düşük hemde bir yerini çizersin vurursun üzülmezsin. Diğer türlü o paralara aldığın arabanın masrafı da seni üzer.
    extra direksiyon eğitimide alacağım yeniyim ama trafikte yeniyim daha önce azda olsa kullandım araç
    Lusy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    İlk arabam, memnunum. Butcenle gayet temizini alabilirsin.
    maşallah hocam baya iyi duruyor
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.0 tavsiye etmem, 1.4 en az alın önerimde otomatik vitesli araçtır mümkünse corolla, i30 veya jetta golf
    hemen bakıyorum hocam corollayı iyi dedin
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mermi yemiş possat tercihimizdir.
  • 14-03-2024, 19:21:46
    #12
    1.0 almayın hocam
    Toyota leon veya corier güzel uygun bence
  • 14-03-2024, 19:39:22
    #13
    1.0 motor dsg 2021 civarı olanlara bakılabilir. Ben de 1.0 tsi kullanıyorum, VW grubunun 1.0 motoru diğer markaların çoğu 1.4 1.5 araçlarından daha performanslı ve verimli.
  • 14-03-2024, 19:50:47
    #14
    Vigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    extra direksiyon eğitimide alacağım yeniyim ama trafikte yeniyim daha önce azda olsa kullandım araç
    hocam istanbul trafiği sıkıntıdır bence beni dinleyin bir şey kaybetmezsiniz aracınızın değer kaybedeceği yok zaten kalan paranızı da bir şekil değerlendirirseniz borsa vb. yerler de daha iyi olur
  • 15-03-2024, 09:06:11
    #15
    2023 1.0 Impression var. Çok ön yargı olan bir motor, bayılır, gitmez gibi yorumlar vardı. Fakat gayet yeterli ve segmentinin en iyisi (şahsi fikrim)
  • 15-03-2024, 09:12:58
    #16
    Üyeliği durduruldu
    1.0 motor almayın diyenlere kulak asmayın. gayet güzel ve seri. tavsiye ederim.
  • 15-03-2024, 09:24:19
    #17
    Arkadaşlarla çay içerken birden karar verip ilk arabamı almaya gittiğim zamanlar geldi aklıma. O zamanla küçük bir yerde yaşıyordum ve modifiyesiz orjinal tertemiz bir şahin almıştım. Kendi kendime takılıp öğrenmiştim araç kullanmayı. Şimdi sanırım manuel araç kullanmakta bayağı sıkıntı yaşarım. Senelerdir kullanmamışım.