Arkadaşlarla çay içerken birden karar verip ilk arabamı almaya gittiğim zamanlar geldi aklıma. O zamanla küçük bir yerde yaşıyordum ve modifiyesiz orjinal tertemiz bir şahin almıştım. Kendi kendime takılıp öğrenmiştim araç kullanmayı. Şimdi sanırım manuel araç kullanmakta bayağı sıkıntı yaşarım. Senelerdir kullanmamışım.