extra direksiyon eğitimide alacağım yeniyim ama trafikte yeniyim daha önce azda olsa kullandım araç
hocam istanbul trafiği sıkıntıdır bence beni dinleyin bir şey kaybetmezsiniz aracınızın değer kaybedeceği yok zaten kalan paranızı da bir şekil değerlendirirseniz borsa vb. yerler de daha iyi olur