Chery 8 Pro Alınır mı ?
77
●4.286
- 20-02-2024, 20:53:38saydıklarınız arasında takıldıklarım aşağıdakiler olabilir. diğerleri her araçta olabilir.Hukonline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- deposunun küçük olması
- koltuklarının farklı renge boyanıyor olması
- türlü işçilik hataları
bugün kaporasını gönderdim. 1 aya teslim alacam nasipse - 20-02-2024, 23:40:18Yani koltuk olayı muhtemelen her tabada var diye gözlemledim, chery özelinde değil ancak farklı markarlarında deri boyanmalarına şahit oluyorum.CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşçilik hatası ise büyük birşey yok ancak yinede ayna kapamasındaki eşitsizlik, türlü yazılım hataları, sensörlerin sürekli arıza vermeleri belki bir tık can sıkabiliyor.
Depo olayı maalesef kötü, her hafta benzinliğe gitmek ve max. 400km yol yapmak insanı yoruyor. - 21-02-2024, 19:08:07Aracı kullandım sorunlar da yaşadım hatta mardin sıcağında araba çalışmayınca Servis aracı güneş altında bırakmışsınız gibi saçma bir cevap vermişti
CHERRY MUHABBETİ BU ÜLKEDE BİTMEZ ÇÜNKÜ HERKESTE 1-2 MİLYON PARA VAR ERİŞİLEBİLİRLİĞİ YÜKSEK BİR ARAÇ
GÜZEL ÖZELLİKLERİ ÇİNKİ HİÇ ACIMAMIŞ CİMRİLİK YAPMAMIŞ BOL KESEDEN DOLDURMUŞ
sonuç olarak sorun çıkarsa da çıkarmasada memnun olanlar olsada olmasada Cherry mubbeti bitmez bu ülkede - 21-02-2024, 19:14:14Hocam bende mardinliyim aracı Mardinde kullanacağımibrahimgunduz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2024, 00:49:02Kendi ülkesinde Satış sıralamasına bile giremeyen bir marka bizim ülkemizde beğeniliyor.Avrupa'da çöpe atılan bir marka bizim ülkemiz'de fena övülüyor. Evet Chery adlı markadan bahsediyoruz. Peki çin neden kendi ülkesinde ve bir çok avrupa ülkesinde muazzam satışlar yapan BYD markasını Ülkemize göndermedi.
Çünkü Chery ucuz malzeme, ucuz işçilik, Arkasında durmak yok, Parça sorunu var, Servis sorunu var. çinli forumlara girip bunu görebilirsiniz.